Nu, mina kära kvinnor, ska jag visa er vad...

img_9423 (MMS)

Nu, mina kära kvinnor, ska jag visa er vad våra män läser i sina äckliga Slitz tidningar. Jag har läst artikel efter artikel och är nära att kräkas flera gånger. Här står bland annat om hur du får med dig dina gamla ligg hem - genom att spela på saker som tidigare sårat hennne. Det står även om one-night-standets fem grundregler, nr 1 är tex att alltid följa med hem för då kan man smyga iväg utan att tjejen vaknar (skulle man få med sig bruden hem - katastrof! Få ut henne innan hon tror att ni ska gifta er!!!) I just den här artikeln står det om kvinnans orgasm: om du är snygg är chansen att han jobbar hårdare för att få tjejen att komma större. Om hon är ful vill han ju ändå inte träffa henne igen och då är hennes orgasm inte alls viktig. Så extremt vidrig tidning! Jag har verkligen flippat ur just nu! Helt sjukt. Medan vi tjejer läser om du vi ska gå ner 5 kilo inför sommaren för att vara snygga i bikini, hur vi ska "förstå killar bättre" genom att läsa guider på hur han egentligen tänker och vad han menar, läser killar det här. Sjukt. Jag är så arg.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0