OH MY GOOOOOOD!! Som vanligt när jag ger m...

img_3145 (MMS)

OH MY GOOOOOOD!! Som vanligt när jag ger mig på att baka så leker jag lite som jag vill med recepten och idag blev det inte chokladmuffins utan "vaniljmuffins med chokladtopping"! Jag hade i 3 ägg, 4 dl socker (stört mycket, men där använde jag recept), 3 dl mjöl, lite salt, massvis med vaniljsocker (<-- här gick jag lös..) och smält smör (skulle va 200 gram men orkade inte mäta). Blandade samman alltihop och kletade ner det i  muffinsformar. In i ugnen, 200 grader i 12-15 minuter. För att få in lite choklad i dem så använde jag mig av Nutella som jag spritsade över. Tyvärr klantade jag mig och väntade inte till muffinsen svalnade utan Nutellan smälte över muffinsen. Men dom blev supergoda ändå! Mums!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0