Pigg

Ser ni tiden? Huh, huh? Bra! *spä på lite extra att jag är uppe aptidigt*

Just nu ligger jag i en säng, mitt ute i ingenstans och har ganska tråkigt. Det är rätt trist att vakna när man egentligen inte ska gå upp på flera timmar. Men, sånt som händer när man övernattar hos nån som har ett riktigt jobb och börjar klockan sju på morgonen. Det är förresten dumt att övernatta här av flera orsaker:
1. Om personen i fråga snoozar tio gånger innan han går upp finns risken att jag själv vaknar och senare inte kan somna om.
2. Om personen i fråga tar upp toalettlocket när han kissat, sedan inte fäller ner det och jag sedan går upp och kissar efteråt finns risken att jag ramlar ner i toalettstolen.
3. När man sovit hela natten och kramat någon blir det väldigt tomt när den personen åker och man hittar liksom inte rätt position i sängen längre.
4. Äh, jag är pigg. Aspigg. Alltså stört irriterande pigg. Så pigg. Hela inlägget här borde egentligen förkortas med ett: JAG ÄR PIGG! Så, nu kan vi avsluta det här. Puss

Psst. Angående Julias skraplotter igår - vi vann trettio spänn på de ytterligare tio lotterna. Sug röv. Jag är dömd att leva fattig!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0