Samma skrot

Jag somnade i Pärres soffa. Han satte på en film för mig innan han gick in och la sig i sängen för han vet att jag kan inte sova ensam utan att se på film för då blir jag mörkrädd. Jag vaknade för en timma sen drygt och har kollat på filmen sedan dess. Jag har sett den innan. Fast and The Furious heter den, en sån där bilfilm. Jag köpte boxen med alla filmer till min gamla pojkvän för några år sedan, så jag kan har sett dem flera gånger. Fjärde filmen såg jag tillochmed på bio. Ja, ni fattar, jag gillar de här filmerna liksom.
Känns så jobbigt bara att nu efter mer än en timmas tittade, inser jag att det är Transformers jag tittar på. Har liksom inte märkt någon skillnad. Bilfilm som bilfilm. Kass tjej.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0