Söndag

Jag spenderade natten på Pärres soffa, ganska onödigt, men de är så himla stökigt i min lägenhet nu igen, så jag orkar inte vara här typ. Fast nu är jag det ändå. Funderar på om jag ska laga lite mat, men jag vet inte vad jag ska laga. Vi käkade chips igår och det känns som om jag gått upp elva kilo eller något. Asäcklig känner jag mig.
Helst av allt känner jag för att sticka ut på en promenad, men jag orkar inte. Dessutom behövs mobilen laddas och då kan jag inte sticka förrän den är färdig *synd*. Hehe.
Den här dagen ska bara spenderas med mig själv, det ska bli så himla skönt. Ev ska jag kolla på utomhusbio ikväll, nere i parken i stan visar de "I rymden finns inga känslor". Sjukt mysigt. Fast det är ju sent, så jag har gott om tid för att vila och bara ta hand om mig själv idag. Ska försöka få städat lite också. Annars kommer jag inte trivas i lägenheten och det är de värsta jag vet.

Äh, nu kör vi igång! Städa, städa, städa så att jag sedan kan slappa, slappa, slappa.. ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0