Tisdag

Hej!
Nu är jag hemma från skolan, gick lite tidigare, just för att jag ska jobba hela kvällen på Kåren och kände att det som skulle gås igenom på föreläsningen var lika lätt att läsa sig till som att sitta kvar och lyssna. I övrigt gick det ganska bra, glad att de få killarna som är i klassen är jättesköna och lätta att prata med. Även tjejerna är säkert trevliga, men jag känner mig så osäker med dem. Man vet aldrig vad som sägs och tycks bakom ryggen på en. Jag kommer iallafall inte behöva sitta hemma och gråta fler morgnar innan jag går till skolan. Tur!

Nu ska jag fixa mig lite lunch (frukost) och sedan sticker jag iväg och jobbar lite. Puss puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0