Tjooohooo! Nu ska fina paret ha barn! Fick...

img_7427 (MMS)

Tjooohooo! Nu ska fina paret ha barn! Fick reda på de förut när jag stod i kön på Willys och jublade när jag berättade för Anki. Hon tog de sådär (=brydde sig inte). Själv ska jag fira ikväll, köpte skumpa och allt. Hehe. Näääää. Nu ljög jag. Men jag är jätteglad för vårt nästa kungapar, ska nog fira med att se några youtube-klipp från deras bröllop. Daniels tal till Victoria får mig att börja gråta VARJE GÅNG!! Haha! Jag älskar sånt här. Om man skulle slå upp meningen "kär i kärleken"s betydelse i en ordbok skulle man få upp en bild på mig. Promise! Puss


Kommentarer
Postat av: Kattis

Innan jag gick in på din blogg var jag inne på facebook där en kompis förklarade att hon verkligen inte bryr sig om att "ett barn föds" och att dom skulle sluta tjata om det på radion. Sen kom jag in hit. Vilken kontrast :P

2011-08-17 @ 17:35:15

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0