Torsdag!

Tjooo!

Det här är första dagen på min semester och jag har varit vaken sedan halv nio (fuck u, Janet, som smsar så dax!!) och lullat runt här i lägenheten hemma hos Mjölby. Igår fick jag och Sara tagit tag i lägenheten och med lite hjälp från killarna i huset så fick vi flyttat tvn och möblerat om; nu har Mjölby en mysig sovhörna bakom en bokhylla! Asmysigt!
Efter möblingen igår så firade vi med en box vin, men jag hade bara sovit fyra timmar så det blev tidig läggdax för min del. Skönt. Inatt när jag kom hem så tvättade jag håret och skrubbade mig ordentligt så nu vaknade jag fräsch och pigg idag. Och idag blir de feeeest, vi ska ut och parta heeela kvällen. Jag ska faktiskt dra med Sara till Lipz tror jag. Hon är skyldig mig en kväll på stan efter att jag spenderade halva lördagkvällen på BackStage under Fallens dagar. ;)

Iallafall, nu startar semestern. Underbart!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0