MIN VECKA

Jag är hemma nu. Första natten hemma i lägenheten sedan förra tisdagen. På ett sätt känns de så himlans gött att bara vara hemma och ensam, men nu kommer vardagen in igen. Imorgon ska de pluggas, städa, boka tid hos tusen olika personer och allt, allt, allt som har med höst och rutin att göra.
Men den här veckan har varit fantastisk. Ingen tanke på morgondagen. Stenungsund, gamla underbara (dom finaste) vännerna, roadtrip till Växjö, utekvällar, myspys med tjejerna, kräftskiva, BURGER KING. Herregud, vad underbart. Jag är så stört lycklig. Så otroligtfantastisktsuperduperjätteotroligt lycklig. Jag vill leva här uppe på mina rosa moln för resten av livet.
Här är lite bilder från min vecka:
ÅÅÅÅÅH, MERA SEMESTER!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0