Måndag

Tjooooo!!!
Jag ligger fortfarande kvar i min säng, har bara vart uppe och duschat och ätit mat, men jag känner för att stanna i sängen lite idag. Lyssnar på musik, går igenom allt inför skolan och planerar och bokar in möten för att kunna få allt att fungera som det ska inför hösten, beställt nytt bankomatkort, ringt och pratat med banken angående lån och allt. Och så pluggar jag. Har bara en snabb paus nu.
Vid tre ska jag träffa Pärre på stan, som jag saknat honom nu när vi inte setts på nästan flera veckor, så nu ska det bli skitkul att ses igen!
Efteråt blir det möte i Trollhättan med Sexet. Det märks att hösten är tillbaka då. Nu ska det vara möten varje måndag igen, fester ska fixas och planeras... Just idag är jag inte superpepp, men det löser sig nog snart.. Fast jag har lite ont i magen för skolan. Nu är inte Mackan kvar, inte Elvir heller. Då står jag där. Själv. Och det känns tufft. Riktigt, riktigt jobbigt. Jag vaknar på nätterna i panik ibland när jag drömt om det. Tänk att ett misstag kan ändra livet så mycket. Absolut ett av mitt livs största misstag. ÅÅÅÅH! Så himla jobbigt med skolan. Jag säger inte att alla är värda en andra chans, att jag inte gjorde fel eller att jag inte har mig själv att skylla. Det enda jag undrar är hur hårt man kan bestraffa någon? För alltid?
Äh, nu återgår jag till plugget en timma innan det är dax att träffa Pärre.
Puss, ha en bra dag!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0