Ännu en julklapp till mig själv.

Jag har jobbat "som en tok" under december. Eller nej, inte så mycket egentligen men tillräckligt för att få ut en "grym" lön (enligt studentmått mätt) i januari.
Därför unnar jag lite egna paket, förra veckan beställde jag hem lite kläder (som jag tror kommer imorgon!!!), beställde även hem Sex and the city-boxen (värd varenda krona) och nu passade jag på att beställa hem Katrin Zytomierskas nya bok "Dags att bli smal - LCHF på mitt sätt".
Egentligen vet jag inte om den kommer hjälpa mig så mycket på just sättet LCHF, men hennes peppande - eller snarare nervärderande ton - tror jag kommer hjälpa mig något och peppa mig lite extra. Förhoppningsvis iallafall. Om inte annat skriver hon grymt kul och det kan va kul att stötta någon som ändå ger så mycket av sitt liv till oss läsare. Så jag är pepp, galet pepp!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo har man en PT och massa pengar så man kan köpa oxfile och fläskfile varje dag så kanske de funkar.. Lite smått skeptisk till hennes metoder..

De där med sex and the city boxen lät bättre tycker jag:D

2011-12-27 @ 22:57:01
URL: http://hekberg.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0