Då va doppdagen över!

Har redan krupit ner i sängen, tycker att det är så himla skönt faktiskt. Ser på Facebook att folk börjar dricka och festa till de nu på julaftonskväll, men det är inget för mig. Det är superhärligt att lägga sig tidigt en kväll som denna.

Dagen har varit perfekt, gillar traditionerna och allt det mysiga kring jul. Min mamma fixar och donar hela december för att allt ska gå runt och julafton iår har blivit perfekt - precis som det alltid blir när hon fixar. Jag är så galet glad att jag har sån fin familj!!
Nu blir det lite läsning i "Predikanten" av Camilla Läckberg och sedan tidig sömn. Imorgon åker jag ifrån familjen.

Haha, tänkte ta en "sötbild" så här på kvällen, men sminket va borttvättat och jag ser megatrött ut.
Tur att ni älskar mig ändå! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0