Dum tjej

Kära bloggen.

Klockan är halv tre, jag är hemma hos mina föräldrar och kan inte sova. Så vad gör jag när jag inte kan sova... Läser bloggar, facebookar...och beställer saker på nätet! FML!

Ungefär såhär gick samtalet innan jag beställde.

Samvetet: Emelie, du vet att du är fattig student och inte har råd att beställa saker!
Jag: Jag vet, men det är ju jul?!
Samvetet: Det spelar ingen roll, du blir inte rik för det.
Jag: Men jag vill ju bara ha lite paket?
Samvetet: Poängen är att du ska få paket av andra - och GE till ANDRA - inte till dig själv.
Jag: Jaja...... *klickar fort som tusan på beställknappen* Hahahahhaa! Nu döh, samvete där, nu är det för sent.!!!
Samvetet: Skyll dig själv. Det är du som kommer få leva på vatten och bröd.
Jag: Tusan också.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0