En kärleksförklaring till de finingar som gör min dag!

Jag kom nyss hem. Efter mötena gick jag ut och tog en (fler än så, men det är ju måndag så vi skriver en!) tillsammans med Peter, Sara och Hanna.
Så himla trevligt!

Nu är jag hemma och efter några samtal, vissa trevliga, ett annat mindre trevligt och mycket onödigt så har jag satt mig tillrätta i köket med en kopp svart kaffe.
Egentligen, det jag ville säga var att hur olyckligt kär och oändligt ensam jag än känner mig ibland, så är jag världens lyckligaste. Och det beror bara på mina vänner. Jag är så fantastiskt lycklig som har er - ingen nämnd, ingen glömd.
Jag älskar er!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0