Fjärde advent

Jag har inte firat advent någonting hittills iår. Den första advent var jag död efter Damsupén och käkade pizza med Sara och såg på film hos Schneider. Den andre advent var jag iochförsig på julbord (och sedan hos Han och myste heeeela kvällen). Men inget firande då heller. Den tredje advent var jag både sjuk och trött efter min halvt misslyckade "födelsedagsfest". Och idag, fjärde advent - sex dagar till julafton - dagen spenderades med fina, fina vänner. Käkade pizza och lämnade halva i Hamrins kylskåp (jag skickar faktura), såg på Disneyfilmer och myste bara tillsammans. Aaaaw, så bra dag, hur trött, "ledsen" och illamående jag än varit. Att vakna upp i samma säng som Peter och Ester gör ändå att det inte går att vara olycklig, tydligen!

Nu på kvällen försökte jag ändå ta tag i julkänslan lite, köpte en julskinka som jag griljerade när jag kom hem. Fixade ett ägg och lite knäckebröd och så julmust såklart! Glad advent, eller vad man nu säger!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0