Flippar ur.

Den här bilden ligger upp på både Kissies och DennisMs bloggar ikväll. Bägge vill att deras läsare ska kommentera vilken av tjejerna som är snyggast.

Dennis skriver "vem är snyggast - den smala, den pluffsiga eller den tjocka?" Vad är det för kaos-samhälle vi lever i!? Tjock tjej?! Ingen av brudarna är tjock! Den ena är väldigt smal, den andra är smal/normal och den andra är kurvig/normal och alla tre är supersöta tjejer. Jag hoppas verkligen att de bara är ute efter att provocera den här gången. Annars blir jag galet äcklad av bloggarnas sätt att tänka. Jag mår illa!
(Men det passar ju bra med lite illamående, utan bulimi kommer jag aldrig nå deras sjuka ideal.)

Fuck, sjuka värld vi lever i. Vi skulle bott i Afrika hela bunten så skulle vi inte ha fetmaproblemet. Idioter.

(Och ja, jag vet att jag går emot mig själv och att det verkligen är dubbelmoral här, jag som alltid tjötar om att jag vill gå ner i vikt och blablabla... Men jag flippade så hårt på det här, så jag var tvungen att få det ur mig.)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0