Förbjudet

Jag började dagen med att fota, redan från frukosten finns det bilder. Det är bara det att jag får tvärnej från pappa att lägga upp bilder på bloggen och efter att han varnade (hotade) mig så har alla kort jag tar en hand framför ansiktet eller en fot rakt upp i kameran. Fjantar.

Av ren protest tänker jag därför slänga upp en på mig och lilleman. Han höll på att trilla ur bild, men det funkar nog ändå.

I övrigt är julafton nu "slut". Förmiddagsfikan med släkten är avklarad. Kalle Anka är slut. Julmiddagen är uppäten och julklappar är utdelade. Det är skönt, tycker jag. Jag blev både kläder, smink, underkläder, högtalare till datorn, stekpanna och massvis med andra saker rikare. Och pengar. Score. Bara Svensson, Svensson kvar klockan nio.

Jag är nöjd med dagen och hoppas att eran dag varit lika bra som min.
God Jul! ❤🎅❤


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0