Idag har varit en superdag verkligen! Var ...

img_9858 (MMS)

Idag har varit en superdag verkligen! Var på väg att lägga mig och dö när jag vaknade imorse, klockan åtta är verkligen alldeles för mig nu när dygnet är så fucked up! ;) Men ändå, jag tog mig till skolan och hade årets sista seminarie. Kan inte fatta att jag bara har fyra kurser kvar tills jag är klar med skolan!! Så himla sjukt! Om ett halvår har jag en tvåårig högskoleutbildning i ekonomi och kan antingen välja att läsa vidare eller att börja jobba. Jag tror jag ska jobba, ev läsa någon kurs på distans, men jag tror inte det ändå. Längtar efter ett arbete, rutiner och...pengar!! ;) Efter seminariet - som såklart gick superbra - gick jag på stan och köpte julklappar till familjen. Bara en av bröderna och lillasyster kvar nu, och brorsan vet jag redan vad jag ska köpa så det är chill... :) Nu när jag kom hem städade jag ordning lägenheten och värmde lite mat, nu ska jag sjunka ner i soffan en liten stund med en kopp te och verkligen njuta av att jag har "jullov" (tenta i mitten på januari "bara") och sedan ska jag springa ner på stan och fixa sista klapparna. Imorgon bär det hem till Tjörn!!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0