I'm alive

Tjolahopp tjolahej! Jag är så seg, så ni fattar inte. Jag sover inte på nätterna - alls. Inatt somnade jag vid tre och strax efter fyra vaknade jag av en hostattack och inte förrän nio imorse!!

Går kvällen var bra, det var toppen att Janet var med. Och såklart alla andra också, typ Björn som kom sjuttioåtta timmar före alla andra, bara för att han är bäst i världen och jag inte ville vara själv med Jonas polare. ;) Men det hände inte så mycket, min utklädand fuckade upp sig totalt. Däremot sminket blev sjukt bra, är totally inlööööv i mina nya ögonskuggor! :) Men såklart finns det inga bilder på det. Hehe.

Nu ska jag kika vidare på film här hemma hos Hamrin! :) Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0