Julmys

Jag hade över lite vänner här ikväll och bakade julgodis. Vännerna va Mållgan, spöket Laban och några andra av mina låtsaskompisar! JAG HATAR ATT BO I UDDEVALLA!!

Vi börjar om inlägget:
Ikväll har jag ensam ställt mig i köket och bakat lite julgodis, det blev ischoklad, kola och min egna special special - vi kan kalla den chokladdoppade cornflakes. Höhö. Det kanske andra gör också, eller jag vet iaf att man kan göra det med risgryn? Jag smälter 200 g choklad, häller i en skvätt med grädde och låter det koka upp i en kastrull. Sedan häller jag i cornflakes och blandar runt och låter det koka någon minut ihop. Sedan är det bara att doppa ut på plåt och låta stelna så blir det megagott.

Slänger upp en bild på kolan, den är den enda som är klar.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0