Kvällsrutiner

Hej, mina älskade! Jag är äntligen hemma från jobbet, detta har varit en supertuff dag verkligen. När jag kom hem, det är nog nästan två timmar sedan faktiskt, gick jag och la mig i sängen direkt. Fötterna värker så mycket att jag fick tårar i ögonen när jag gick upp för trappan till min lägenhet! I övrigt var det bra, jag minns varför jag älskade Donken så galet mycket, stress och nervositet går jag igång på lite grann. Och såklart när man märker hur de saker man gör bra påverkar, ja, man får känna sig lite duktig helt enkelt.

Sedan jag kom hem har jag alltså legat i sängen, sett på tv - först en halv film som gick och sedan Sex and the city. Min enda rutin. Varje kväll innan jag somnar ser jag avsnittet som går på 3an. Efter det byter jag kanal till 6an, för där går Scrubs fram till tolv, och då börjar How i meet your mother. När det är slut vänder jag mig om i sängen (sover såklart med tvn på) och sedan somnar jag. Kul liv. Jag vantrivs inte egentligen, jag gillar traditioner och rutiner. Men det hade vart kul att nångång inte somna ensam. För det gör jag när jag är hemma, alltid ensam hemma. Äh, orkar inte älta detta ikväll igen. Sov gott!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0