Min dag

- Jag låg i sängen till 15 ish. Hostade ut lungorna och jag funderar allvarligt på om jag hostat mig till en spricka i revbenen.. Nä, jag överdriver. Typ. Jag har faktiskt ont i revbenet. Kan mycket väl vara brutet.

- Jag åkte till Trollhättan, mötte upp Jonas och försökte förbereda för lördag. Funkade sådär.

- Jag köpte upp halva Apoteket. Inatt jag tänker jag inte hosta. Eller aah, de gör jag, men hittills inte lika mycket.

- Jag var på Kåren en dryg timma. Hade taggat som tusan för den här kvällen, men det sög - allting suger när man är sjuk.

- Jag och Jonas gick hem till honom, köpte med oss grönsaker och dip och såg Avatar. Jonas gick och la sig mitt i filmen och har nu sovit drygt två timmar. Han snarkar. Jag sover på soffan. Ja, det är sant. Det är så vi jobbar.

Detta var hela min mycket spännande dag. Yeah! Om jag inte slutar hosta imorgon tänker jag råna Apoteket på de dyra varorna (som jag prioriterade bort idag för jag är fattig student) och om jag hostar även imorgon natt så tänker jag skjuta mig i huvudet. I PROMISE!

Sov gott! 💜


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0