Morgondagens ToDo-lista!

• Köpa paket till lillasyster, hon vill ha något från BikBok/Carlings så jag måste ut till Torp. Hon är en tuffing nu, så Lindex och sånt där funkar inte längre.

• Sola. Jag ser ut som ett lik. Jag är seriös.

• Fixa mina ögonbryn. Jag mår dåligt varje gång ser mig i spegeln.

• Färga håret, fast det kommer jag inte göra. Men jag behöver, jag har en "utväxt" som är vit och är min naturliga färg medan resten är orange/blondt. Funkar inte.

• Betala räkningar. Åh, så kul, men det måste göras innan jag åker hem till familjen.

• Luncha med Sara.

• Träffa Pärre, vi har inte setts på cirkus 1 vecka eller nått. Själva alltså. Kan vara två också? Fatta hur länge det är för oss!!

• Ta tåget till mitt älskade hemland, tänkte jag skriva, men hemort. Fina, fina Tjörn. Världens mest avslappnande ställe, lugnt och tyst. Inga tåg som går utanför huset, inget rödljus som piper utanför sovrumsfönstret. Inga ambulanser eller polisbilar som tjuter var tionde minut! Bara tystnad. Man står ut två dagar ungefär, sen ska jag åka tillbaka till bullriga Uddvalla. Dessutom vill jag inte befinna mig i närheten av helvetet längre än så, inte för att han hör av sig, men det är lättare att falla tillbaka om jag är nära.

Nu SATC - sedan läggdags!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0