Nattinatt

Nu är det läggdags för min del. Eller ja, jag har legat i sängen typ hela dagen och pluggat, men nu ska det sovas också. Imorgon blir en megalång dag, först grupparbete och sedan jobb till 22.
Det var så jag hade det hela sista året på gymnasiet, skola på dagarna och jobbade säkert tre kvällar i veckan + varje helg + fest varje helg också. Hur klarade jag det?! Idag har jag ställt in planer för att jag, dels känner mig lite hängig fortfarande men också för att det är två "hårda" dagar framför mig. Imorgon då med skolan och jobbet och torsdag är det redovisning så jag kommer behöva vara i skolan då också. OMG! Jag har blivit helt förslappad!

I övrigt, idag har jag ändrat mig angående nyår. Jag har varit bjuden på fest i Trollhättan och jag försökte styra upp någonting med tjejerna i Stenungsund. Jag tackade nej till Trollhättan, men nu ser livet lite annorlunda ut igen, så jag tvärvände och ändrade planerna och nu ska jag ändå fira med mina fina troll. Jag vill inte befinna mig i Stenungsund just nu, jag ska bryta mig loss från otäcka behov och vanor och lägga fokus på mig själv och inte någon som inte bryr sig om han får träffa mig eller inte. Dessutom har jag i princip bara Anki där nere nu, och vi får boka upp tusen andra dagar istället. Jag är faktiskt taggad inför nyår nu, enda problemet är bara vad jag ska ha för klänning. Jag köpte ju två nyss, men de är redan använda i Trollhättan, känns ju inte alls lockande att ha samma klänning på mig två gånger samma månad!!! Uuueeeww! Nää, de problemet får vi lösa på mellandagsrean kanske, eller så kör vi på förra årets modell.. Näää. ;)

Nu - läggdags, klockan ringer redan vid sex imorgon! PUSS!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0