Not to spoil the ending, but everything is going to be ok!

Jag va rätt deppig förut, brukar ju bli det när helgen är över och jag blir ensam hemma igen. Som tur är har jag världens bästa mamma som alltid peppar mig när jag inte är på topp! <3

Varje gång jag är deppig föreslår mamma att jag ska städa, jag tror det är så hon tar sig upp när hon är nere på djupet. Då känner hon sig duktig efteråt. Jag däremot känner mig duktig när jag har tränat och ätit nyttigt. Så jag tränade stenhårt en timma. Jag fick en träningscykel av mamma när jag fyllde, glömde nog bort att berätta det, fick ju så mycket annat kul också så!
Iallafall så tittade jag på Biggest looser, älskar de programmet, fetton som försöker nå sina drömmar! Jag cyklade under hela programmet och i pauserna gjorde jag sit-ups, armhävningar och tränade med mina hantlar. Efteråt stoppade jag i mig två ägg och en keso-skink-röra. Så nu mår jag bra igen och känner mig duktig!!
Nu blir'e Twilight!

*Skickar en fjortis-puss*


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0