Nyårslista!

Tänkte att vi kör samma lista som jag gjorde förra året. :) Här är årets svar.

Vad gjorde du 2011som du aldrig gjort förr?
Tatuerade mig!!! "Så länge jag lever, hoppas jag". Jag älskar den. Den är perfekt för mig.

Vad önskar du att du gjort mera av?
Oooh. Vet inte. Skrattat? Tränat? Haft mera sex? Skapat mig rutiner. Jag vet faktiskt inte. Jobbat kanske, det är jobbigt att vara konstant fattig.

Hur firade du nyårsafton?
Ute i en mysig stuga med mina då bästa vänner. Vi firar inte tillsammans iår.

Bästa filmen?
Friends with benefits.

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Tajt. Men det beror mest på att kläderna är för små. ;) Jag orkar inte tolka frågan annorlunda än klädstil i år heller.

Hur höll du dig från att bli galen?
Jag är galen. Och jag kommer aldrig kunna hålla mig ifrån att vara det, på gott och ont.

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest?
Nä, ingen va. Mer än Blondinbella i år också då. Och Alex Schulman. Och Egoina. Men annars ingen. ;)

Vem saknade du?
Olika, sånt går ju i perioder för mig. Men mest av allt saknar jag min fantastiska söta bil som jag sålde i maj.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Åååh. Så svårt. Jag har inte träffat så många "nya" personer, förutom mina fantastiska slavar då... ;) Däremot har jag kommit nära personer som jag tidigare inte varit nära alternativt glidit ifrån så som Sara och Anki. Vill inte sätta folk på topplista direkt, men det är väldigt många som blivit väldigt viktiga i mitt liv det här året. Och jag tror dom vet själva vilka dessa personer är. <3

Vad önskar du att du gjort mindre utav under året?
Ältat mindre. Det är fint att ångra sig och allt sånt där, men jag har kämpat för att göra saker ogjorda och det går inte. Så jag önskar att jag lagt mindre energi på att älta gamla misstag.

Har du planerat att skaffa barn under det kommande året?
Nej. Inga planer på det i år heller.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
"Det känns perfekt" - Joakim Berg. Det kändes perfekt då ibland. ;) Och hela Veronica Maggios "Satan i gatan"-album.

Vilka datum kommer du alltid minnas ifrån 2011, och varför?
4e december. Det var sista gången. Någonsin.

Vad ångrar du att du gjorde?
Skapa förväntningar på en viss person och att jag blev kär i honom. Ett halvår åt helvete; så många kvällar med tårar, ångestattacker och långa telefonsamtal med vänner som försöker övertala mig att släppa honom. Om ett dygn är det över. Då börjar det nya året, jag har lovat mig själv (jo, för de löftena är ju viktiga har jag hört) att släppa honom då och jag vill inte att han följer med mig in i det året om det inte blir seriöst. Och det blir det inte. Alltså går vi åt olika håll.

Vilket var det bästa köpet du gjorde?
Nää, inget speciellt. Min mega-bh kanske. Det har iofs inte gett utdelning än, men det kommer väl. ;)

Vad ser du mest fram emot 2011?
Att sluta skolan och få ett "riktigt" jobb. Förhoppningsvis blir det en äkta kärlek i år om det vill sig väl. Men det har ju funkat sådär alla andra år så det är la lika bra att satsa på karriären.

Nyårslöften:
- Sluta sova med smink på nätterna + samma som förra året! ;) Gå ner i vikt, sluta kugga tentor och sluta köpa saker på faktura. Jag lyckades inte med något av förra årets löfte, blir spännande att se om jag lyckas med dem i år.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0