Nytt inför 2012

Jag har grunnat lite på frisyrer... Googlat runt och kikat på vad som ska bli "inne" nu under våren. Hittar inte mycket, en längre rak page bara och jag vet inte, kanske inte riktigt min grej med rakt klippt - jag älskar ju volym i håret och då är uppklippt nästan ett måste (tror jag).

Lugg också. Jag älskar tanken på lugg. Men jag vet att så fort jag klipper lugg så ångrar jag mig! Gråter i flera veckor och går med mössa typ. Iår är nog första året jag inte klippt lugg, annars brukar jag göra det typ varje vår. Och det slutar alltid med tårar och en ny mössa, alternativt keps beroende på hur tidigt på våren det är... ;)

Men vad är liksom nytt och spännande för i vår? Jag känner för att förnya mig! Har sett likadan ut sen jag var fem. Ish.
Bilderna är från 2an på gymnasiet och till nu. (dom kommer säkert inte hamna i ordning (blogg.se-appen suger ju ni vet) men jag hoppas ni fattar ändå...)
Puss och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar ditt bruna hår! jättefint!

2011-12-29 @ 12:56:31
Postat av: martina

hej!

allt bra med dig idag? :)

2011-12-29 @ 16:37:25
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0