Till min bror

I telefon med minsta lillebror som fyller 14 år idag:

Jag:
Så, lilleman. Du vet väl vad som väntar under de här året?
Lillebror: Nej, vadå?
Jag: Först och främst så kommer rösten låta "såååhääääär" *härmar en 14årig pojke i målbrottet*. Sedan så har vi ju alla finnar som kommer puppa upp i ansiktet och lite varstans. Vill du att jag fortsätter berätta?
Lillebror: Nej. Hejdå. *klick*


Älskade lilleman, jag ville bara va ärlig. ;) Ha en underbar kväll och njut av alla fina paket. Du är inte bara en fruktansvärt bortskämd pojke som är tvärsur och aggressiv pga alla hormoner som svävar runt i din kropp nu sådär i puberteten, nej, du är helt fantastisk också. Och det kommer gå bra för dig i livet. *låter som en mycket gammal människa...* Iallafall, jag älskar dig. Väldigt mycket.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0