Till mina grannar

Kära vänner!

Det är inte åska. Det är inte heller jordbävning, trots att det skakar i väggarna. Då ni hör mig gråta, beror det inte på att jag är ledsen och det ni hör är inte tårar. Det är jag som försöker andas genom allt mitt snor. Papperstussarna som nu börjar trilla ut från min lägenhet, beror inte på att jag förbereder en brand. Jag har bara snutit mig lite.

Ja, nu skakade väggarna lite igen, jag är ledsen om någon tavla trillade ner eller så. JAG HAR BARA SÅ GALET MYCKET HOSTA!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Ville bara säga att jag tycker att du skriver både bra och framförallt ROLIGT! Hoppas du är frisk snart!

2011-12-09 @ 08:56:07

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0