Tjugotre

Idag är jag 23 år. Det är fett najs. Förutom att jag vaknade halv sex av världens jobbigaste alarm (han ställer tre stycken klockor varje morgon!!) och nu inte kan somna om så är det bra iallafall.
Och att sängen, som är så varm och mysig när man är två, blir så kall när han går till jobbet och hans armar försvinner runt mig.

Och så kurrar magen, men nu är det slut på klagandet! ;)

Om ett par timmar blir jag hämtad av tjejerna, vi ska äta lunch tillsammans innan jag försvinner tillbaka till Uddevalla. Jag har inte träffat tjejerna på flera veckor så det ska bli grymt att få umgås lite med dem!

Nu ska jag försöka somna om! ;) Lägger upp en bild från ett av godisborden igår när vi var på julbord! Så gott!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0