Ånger

Detta ångrar jag under natten:

- Att jag inte stängde fönstret i köket. De släpps in gött mycket kyla i lägenheten när de är en sådär femhundratrettio minusgrader ute.
- Att jag inte kissade innan jag gick och la mig. Som ni läste på ovanstående punkt så är det rätt kallt att springa upp och kissa nu på morgonen. Vågar knappt kissa faktiskt, de kanske fryser till is.
- Att jag laddade ner Bakery Story igen! Enda skillnaden mot förra gången är att jag inte vaknar av alarmen den här natten. Antagligen har jag isbitar i öronen och det är därför jag bränt massa kakor inatt.
- Att jag ligger här och bloggar istället för att gå upp, kissa, stänga fönstret och sedan börja göra iordning mig....... :/

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0