Dagen som varit och lite vänskapstankar.

Gud vad härligt att se att ni är tillbaka efter helgens bravader, det är sjukt otacksamt att vara bloggerska på helgerna, för då är ni såå himla upptagna ju och hinner inte med mig. Även om jag framförallt bloggar för min egen skull (de är därför ni får stå ut me de där tragiska nattliga inläggen ibland) så är det ju ändå "roligare" när man vet att de är fler som läser. Men. Nu är ni tillbaka och jag också, jag har vart riktigt kass och borta de sista men nu är jag här för er igen. Jag har nämligen raderat Bakery Story. Jag känner mig levande igen. Score.

Så, dagen har vart awesome. Jag började dagen med lunch och fika med Svante. Hur trevligt som helst, massa prat och skämt som alltid; "om man byter ut alla väggar mot dörrar blir det mycket svårare att gå in i väggen...." Haha. Ni tycker inte om min humor, men jag gillar er ändå. Och framförallt gillar jag min humor. :) Dagen fortsatte med brandutbildning på kåren och sedan möte med Västsex. Klämde in ett pyttemöte, eller mer en introduktion av Phestverket också. Jag vill också berätta att jag är totally awesome på att spela biljard. Finns sjukt snygga bilder av mig på fejjan nu, höhö. Not.
Efter mötet tog jag, Svante och Sås en "fika" på Max, fika är ju tha shit liksom och man kan aldrig fika för mycket. :) Efteråt skulle dom ha grabbkväll (oooovanligt) och jag blev lika bitter som alltid över att jag inte är kille!! Det är faktiskt skitjobbigt att vara tjej och inte trivas speciellt bra med tjejkvällar!! De allra, allra flesta av mina kompisar är faktiskt killar, jag kan räkna mina riktigt nära tjejkompisar på en hand (på typ ett finger faktiskt, tragiskt nog), men mina killkompisar tar otroligt mycket mer tid av mitt liv. Det har alltid varit så, trots att jag är väldigt brudig av mig med hår och utseende och sånt där har jag aldrig trivts med att snacka mode, senaste väskan från något svåruttalat märke eller bakning eller något annat sånt där girlie, girlie. Då spelar jag hellre tvspel eller nått. Alltså, det betyder ju inte att jag inte har kul med tjejer, de är bara de att jag känner mig mycket säkrare med killar och har mycket roligare med sånna. Förutom när det gäller att skvallra, då saknar jag Jeanette sjukt mycket. <3
När jag var på väg hem från Trollhättan så ringde jag Pärre tog åkte hem till honom ett par timmar för att dricka te (fika) och prata ytterligare lite grann. Och nu kom jag hem för ungefär en timma sedan och ska kolla lite på tv innan jag ska somna. Imorgon är det en stor dag, förhoppningvis iallafall. Om jag vågar...... Och så ska jag fika med Malin.

Shit, vad långt de här blev. Imorgon blir det bättre uppdatering, kortare och fler. Lovely. Natt natt!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0