De senaste dygnet...

Den här dagen har jag inte fått många knop gjorda, jag gick och la mig halv sex imorse och av någon idiotisk anledning hade jag ställt klockan på 11:15 för att kolla på Top Model. Haha.
Efter mötena igår i Trollhättan åkte jag förbi Björn och Mjölby vilket resulterade i en vinkväll hemma hos Pärre till slut. Vi kom hem till mig vid två-tre tiden inatt och så satt vi och tjärade fram till halv sex då vi faktiskt gick och la oss - inte däckade! Hahah! *stolt tjej*
Så idag har vi kollat på film, ätit Kinamat och sytt på åvvarna. Min är typ klar nu.. :) Strax ska jag göra mig iordning för att sticka till Göteborg och gå på bio! Ska bli skitmysigt, jag älskar att gå på bio!! :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Kjellenya

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-05-10 @ 16:11:51
URL: http://kjellenya.bloglyric.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0