Den här helgen.....

.....har jag lekt fjantiga lekar, badat och mestadels haft ögonbindel på mig. Jag har surat. Jag har gråtit för att jag varit trött, bakfull och haft huvudet ut genom rutan på en bil som kör i typ sjuttio över en bro. Jag har kramats. Jag har sovit i en säng - mycket ovanligt då jag brukar spendera de allra flesta helgnätter på en soffa. Jag har tagit tag i mina problem och ryckt upp mig lite (ja, på riktigt). Jag har dansat, flirtat och skrattat. Jag har sytt på mitt namn (B1) på min nya, underbara, älskade åvve. Jag har ätit chips. Jag har haft kameran i väskan med mig hela tiden men inte fotograferat en enda bild. Jag har saknat att blogga, men samtidigt varit glad att slippa pressen. Jag har gått långa sträckor. Jag har åkt taxi och prutat ner priset med 40% för att jag gav honom "mitt" telefonnummer - naturligtvis bytte jag ut vissa siffror så numret är ju fel såklart.
Låt oss sammanfatta detta: jag har haft en grym helg och ingått med människor som jag älskar eller bara tycker om. Jag är dessutom på väg tillbaka. På riktigt. Jag lovar.
Puss mina fina.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0