Denna dagen alltså...

Hallå! Jag har sugit på att blogga idag verkligen, men för en gångs skull har jag en vettig anledning - mitt internet har legat nere eller rättare sagt, gått hur segt som helst både på telefonen och på datorn. Måste vara något konstigt med 3 kanske? Annars är det väl bara så att det är dags att köpa ny dator och telefon.... Och önska mig gärna lycka till på den fronten, ekonomin är ju inget problem så här i student tider. Verkligen inte! ;)
Iallafall...Usch, vilken vidrig dag jag haft idag! Jag har legat i Pärres soffa och kollat på film efter film hela dagen. Visst, jättemysigt och sådär, men verkligen inte okej när jag har så mycket att göra inför tentan och allmänt i skolan. Imorgon ska det bli andra bullar; först gymmet, sedan plugg i skolan, föreläsning mellan 14-17 och efter det ska jag sätta mig och plugga lite till. På torsdagen ska jag också plugga hela dagen och på fredag också. Sen kör jag tentan på lördagförmiddag och firar på kvällen. Inte förrän då ska jag ha kul igen. Haha, det kommer nog gå bra. Roa mig är en av de saker jag gör bäst. ;)
Under början på nästa vecka tänkte jag även försöka styra upp lite nya projekt. Inget jag kan ta upp här än faktiskt - ni är inte så många men man vet aldrig vem som läser.. ;) Men det är verkligen något att se fram emot iallafall. Förhoppningsvis går det vägen. Nästa vecka ska jag förhoppningsvis börja packa ihop mitt sovrum och flytta ut i vardagsrummet; frugan ska ju flytta in här vetni! De kommer bli grymt de här. Bara jag fixar tentan blir det perfekt! Så, nu sängen för min del. Natti natti, lööööverz!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0