Ear cuff

Jag har föreläsning just nu. Sjukt segt. Mina ögon håller på att falla ihop och jag längtar bara tills den här dagen är slut och jag får komma ut i solen. Senare idag blir det antagligen middag och plugg&sy kväll med Pärre och Josefine så det ser jag fram emot!!
Det är helt sjukt vad kul (fast lite segt) det är att sitta och sy på märken på min lilla åvve. Haha, det blir inte så snyggt men jag är ju inte den som är den. Fast de visste ni nog redan.

Tidigare idag beställde jag hem lite nya smycken, bl a en grymt läcker ear cuff. Kommer ifrån JFR.se


Den här kommer att pryda mitt öra någon gång inom den närmaste veckan. Guuuud, vad snyggt!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0