.

Hej hopp!

Jag sitter i skolan och är helt total supermör i kroppen efter en och en halv timma på gymmet. Däckade av totalt i solariet direkt efteråt och nu sitter jag här. Helt slut i hela kroppen.
Jag stod i trettio minuter på crosstrainern - helt sinnes -, på löpbandet i tjugofem min och så rodde jag i en kvart ungefär. Sammanlagt stod det att jag bränt nästan 600 kalorier så jag känner mig sjukt nöjd faktiskt. Jag kommer somna såå gott när jag kommer hem ikväll.

Nu ska jag sätta igång och förbereda mig inför en redovisning som vi eventuellt ska hålla senare idag. Varje vecja är det bara en grupp som får redovisa så jag är glad om jag slipper den här veckan också.. ;)

Kommentarer
Postat av: Luka27

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-06-09 @ 12:14:46
URL: http://luka27.blog366.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0