Förlåt

Jag har tappat fokus. Det känns lite som att jag är ute i rymden och svävar och ni vet väl att i rymden finns inga känslor? Ni vill inte läsa mina inlägg för tillfället så det är lika bra jag är tyst. Skulle jag släppa ut all sorg och smärta just nu skulle inlägget bara bli ett långt skrik ändå. Jag kan inte ens formulera mig. Det finns så många andra sätt att hantera smärtan av att det snart är ett år sedan, samtidigt som den nuvarande världen knäcker mig. Att blogga och öppna sig för hela världen är inte ett bra sätt när man är ledsen.
Nu vet ni mer än vad ni borde veta, men jag tycker inte att det är mer än rätt när ni är så gulliga och står ut med mina tyck-synd-om-mig-inlägg vanligtvis. Iallafall, jag kommer tillbaka när jag känner mig redo och har något vackrare att skriva om.


Update: Jag höll mig från bloggen 1 dygn och 14 timmar - kom igen, erkänn jag är totally awesome!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0