Fuck

Jag är så godissugen så jag kan inte blogga idag. Jag är Jätteledsen men det enda jag kan tänka på ikväll är godis, chips, kakor och bullar. Dagen har spenderats med att titta på när mina vänner åt mysfrukost med baguetter, toast och allt annat smaskigt man kan tänka sig med looooots of kolhydrater. Fortsatte sedan till farmor där det serverades smörgåstårta, riktig tårta och efter det ställdes chokladasken fram. Jag åt en sallad med grönsallad, gurka, tomat och lite skinka. Toppat med crème freische. Precis lika gott som deras mat säkert. De senaste två timmarna har jag googlat fucking LCHFgodisrecept men insett att jag inte har något hemma. Jag har istället smält smör, hällt i lite grädde, kokos och pyttelite kakao. Kokat ihop det och sedan hällt upp det i knäckformar för att sedan ställas in i frysen och nu väntar jag på att det ska stelna så att jag förhoppningsvis kan få liiiite minskat godissug.

Vad vill jag säga med det här då?! Jo, jag HATAR LCHFdieten. Haaaaatar!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0