Gårdagens bästa händelser.

Jag ligger fortfarande och tycker synd om mig själv, men tänkte nu att shit - nu rycker jag upp mig och utvärderar de bästa/roligaste/pinsammaste händelserna ifrån igårkväll. Det är ju så himla kul att vara nykter när alla andra är fulla!

Roligaste: Norris ska hjälpa en kille som druckit ett par droppar för mycket. Norris ropar åt några andra "bor ni på Elefanten?" - Ja, svarar de. Norris undrar om killarna kan ta med honom hem då. Det kan de, säger en av killarna, men påpekar att killen bor inte där. Norris tittar på den fulle killen. "Bor du inte på Elefanten?", frågar han. "Du sa ju att du gjorde det när jag frågade!!" Killen försöker lyfta blicken och titta Norris i ögonen. "Jag orkade inte svara nej....." blir hans svar. Det är tydligen mycket jobbigare att svara nej än ja.

Bästa raggningsreplik: En kille kommer fram till mig: "Hej, jag har inga armar." - Okej, svarar jag och tittar frågande på hans armar. "Vad ska jag göra åt det?" Killen fnissar lite och ler (sjukt fult): "du vet...utan armar kan man ju inte runka..." Jag tittar på honom, känner nästan lite medlidande för honom som inte hade något vettigare att säga. Dessutom rodnade han så gulligt. "Men du har ju en mun (som inte har så mycket vettigare saker att göra, tänkte jag säga fast det gjorde jag inte), den kan du ju använda!!" Killen tittar på mig, han ser skitledsen ut. Sen går han. Jag gissar på att han inte fick ligga igår.

Skadeglädje: Pärres fylleångest som han hade hela kvällen. Det gjorde min dag.

Jag gjorde bort mig:En bekant kommer fram, kramar mig och säger att hon fyller trettioett om ett par veckor. "Jag lider med dig", svarar jag. Jag kunde ju ha uttryckt mig lite snyggaste och behövde ju inte spä på hennes åldersnoja...

Så, de här kan nog ha vart de roligaste igår, tillsammans med en massa andra stunder då. Fina människor det finns, jag blir glad av att jobba med er!! <3 Nu ska jag ut på promenad!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0