Jag lever

Asså sorry, mina små hjärtegull. De här spelet har stigit mig åt huvudet...
Men helt ärligt, jag har gjort andra saker också. Vi kan sammanfatta de senaste dagarna så här.

Fredag: Jag sov över hos Josefine, vi hade pre-tentafest i torsdags efter våran brutala pluggdag som vi hade under torsdagen. Vi vaknade upp vid tiotiden, relativt bakfulla och inte direkt på plugghumör men vi spenderade hela dagen med att kolla på föreläsningar via nätet och pausade bara för en lunch på Cactuz tillsammans med Elvir vid tretiden. Och så pausade jag lite då och då för att somna till också....
Lördag: Vi (jag och Josefine, jag sov där den natten också) vid halv sju och stack till Trollhättan för att skriva tentan. Jag vill inte säga för mycket, men jag får erkänna att tentan kändes ganska bra.. Men som sagt, jag vill inte säga att jag klarar den för då blir jag så besviken om jag skulle missa den. Efter tentan åt vi lunch ute och firade - man kan aldrig fira för mycket - innan vi åkte hem var och en till sig och la mig i sängen och nördade Bakery Story i fem timmar. Om ni skrattar åt mig nu kan jag berätta att Josefine gjorde precis samma sak, så garva åt henne samtidigt då... ;) På kvällen bestämde vi (jag och Josefine (alltid jag och Josefine of course)) för att gå ut en liten runda på stan så vi åt middag - och firade tentan en gång till - på Butlers och gick sedan vidare till Kullgrens och mötte upp lite folk där. Vi avslutade en väldigt mysig och rätt nykter kväll med kaffe på älskade McDonalds innan vi gick hem och la oss i min säng och stendäckade. (Jag hann dock ställa klockan på halv fem innan, för mina kakor i spelet skulle vara klara då...jag vet, spelet har tagit över mig...)
Söndag: Vi vaknade upp och Josefine gick hem nästan med en gång. Jag kollade på reprisen av Melodifestivalen och kommer typ gånger tre miljarder varje gång jag tittar på Eric Saade. Han är absolut min drömman (pojke?) för tillfället, han är helt otrolig. Så sjukt snygg faktiskt. Så himla fin att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men nu ska jag inte spåra vidare på det här..... Men ni håller med om att han är fin? Okej, nu släpper vi det. Typ. Iallafall, efter Melodifestivalen fick jag ett ryck och ringde min lilla fru och undrade om hon ville ta en fika. På okänd ort. Hehe. Jag saknade ju henne liksom, inte sett henne på typ två timmar... ;) Hursomhelst plockade jag upp henne med bilen och vi åkte för att ta en fika i Lidköping. Haha. Så där har vi spenderat hela dagen, åkt bil, kollat på Läckö slott, ätit lunch/middag på en rätt mysig (och den enda öppna förövrigt) restaurang i Lidköping. Det har vart en bra dag. :)

Så, nu ska jag fortsätta nörda mig med mitt älsklingsspel. PUSS!!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0