Kass

Seriöst. Min dator suger. Jag har försökt ladda upp bilderna ifrån i måndags i flera timmar nu, ingenting funkar varken på Facebook eller här på bloggen. Helt värdelöst.

Jag sitter på föreläsning just nu och går igenom tusen saker som vi gått igenom flera gånger tidigare. Dessutom snöar det ute så jag är på uselt humör. När ska den här snön försvinna egentligen? När ska våren kommer?! Jag flippar seriöst ur här!

Nu tänker jag sätta mig och beställa hem massvis med nya vår och sommarkläder, så jag får lite härlig feeling inför de kommande halvåret. Shopping är ju faktiskt det som bäst drar upp humöret.
Nästa gång jag bloggar kommer jag vara säkert tretusen kronor fattigare. Yeay!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0