Måndag - ny vecka, nya utmaningar

God morgon, god morgon!
Pigg och glad denna morgon och ska precis sticka iväg till gymmet för att köra ett S-Core pass och sedan lite band efter det. Ska bli skitgött, är riktigt taggad faktiskt! Idag börjar jag på riktigt med träning och bantning igen, får se hur de går den här gången, men vi får hoppas på det bästa. Jag tänker inte köra någon speciell diet nu, LCHF va skitjobbigt med tänkandet hela tiden och ekonomin räckte inte till om man skulle köpa "de bästa" varorna hela tiden, det är faktiskt väldigt dyrt med fett! Jag ska inte köra pulver heller, för det var aptråkigt. Jag tog inte ens pulvret de sista dagarna, för de smakade äckligt och jag var ändå inte hungrig och blev ändå inte mätt. Så då åt jag ingenting och då blev jag svimfärdig istället. Nu tänkte jag köra på mindre portioner, vettig mat. Frukt och grönsaker, inte chips, godis eller läsk och sånt skit. Nu kör vi nyttiga klubben här! Jag säger det igen; wish me luck!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0