Måndag

Jag har startat upp mitt nya liv idag. Poängen med mitt nya liv är att jag ska må så bra som möjligt hela tiden. Eftersom mitt humör pendlar lika mycket som vågorna på havet (wtf, va var det för uttryck?!) och jag för några år sedan testade mig för glutenallergi och fick två olika svar, så jag fick aldrig reda på om jag hade allergin eller inte har jag bestämt mig för att sluta äta bröd för att prova om det kan få mig att må lite bättre. När jag ändå slutar äta bröd tänkte jag falla för grupptrycket som en trogen Katrin Z läsare och börja med LCHF dieten. Alltså har jag fyllt kyl och frys med grönsaker (ovanjords endast), köttfärs, kyckling, kött, turkisk yogurt, fet ost, grädde och massvis med såser. Det som ska bort är alltså socker och kolhydrater så kommer jag - förutom att mitt humör och livsglädje kommer att bli stabilare och må mycket bättre - att bli smal!
Eftersom jag alltid är helt sinnessjukt positiv så kommer det här kommer gå bra. Det här kommer funka. Man mår väl bra av sånt här?! Om inte annat så är det gott! ;) Nu ska jag sova! Natti natti!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0