Ödets ironi

Jaha, och vad gör ni idag som är så viktigt att ni inte hinner besöka min blogg? Jag har bara en tredjedel av de läsarantal som jag brukar ha så jag hoppas att det är något riktigt viktigt ni har för er! ;)

Jag hade hoppats på att jag skulle kunna visa er ungefär åttatusen nya plagg som är på väg hem till mig ifrån Nelly.com, men tror ni att någonting har gått min väg idag? Näää, icke sa Nicke. Naturligtvis dog datorn när jag skulle klicka på "beställ". Dessutom satt jag ju på föreläsning så de va ju inte direkt så att jag kunde springa iväg och leta upp närmaste vägguttag så det var bara att tragiskt inse att det inte kommer några kläder hem till mig den här veckan. Självklart hade jag kunnat beställa hem grejerna när jag kom hem, men de hann jag inte. Först hämtade jag bilen (och betalade 3000 kronor för en himla service på den, så jag fick ju iallafall bränt mina pengar...), sedan åkte jag och handlade lite mat och sedan däckade jag i sängen. Och nu, när jag är pigg som en mört har Svante, Såsa och Plutten lånat med sig mitt internet ut till sommarstugan så nu är det för sent. Och ändå lika bra faktiskt... Jag har ju ändå inte råd att beställa kläder så de var nog ödet de här...
Nu har jag bäddat ner mig i sängen igen, de går "bra" filmer på både femman och sexan ikväll så jag kommer zappa mellan dem och sedan sova rätt tidigt så jag kan gå upp tidigt imorgon och plugga med Josefine och Elvir. Så, hej med er nu. Sov så gott!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0