Så här mitt i natten...

...tänkte jag berätta vad jag saknar mest av allt just nu.

- Att kunna bita på naglarna. Seriöst, jag har inte bitit på naglarna på nästan fyra veckor (mina akrylnaglar håller alltså sten(haha)hårt) och jag får erkänna att jag saknar det lite så här mitt i natten, även om jag är glad att jag kommit ifrån det också.
- Josefines säng. Jag sov ju hos henne två nätter förra veckan och kom fram till att hennes säng är otroligt mycket bekvämare än min.
-Sunset Beach och Melrose Palace. Vad hände med de där programmen? Jag har kollat på ett avsnitt av Big brother (de söööög, iår också) och nu pågår någon tävling om att vara "sämsta pojkvännen" på kanal 11. Man kan då tävla om allt....
-En arm att sova på. Helst med tillhörande manlig kropp naturligtvis.

Goooood natt igen!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0