Tisdag

Hej!!

Eftersom det var en ganska knepig dag med allting igår så kom Pärre hem till mig igårkväll med en vinbox. Vid tvåtiden inatt ranglade han hem och jag gick och la mig med ett väldigt snurrande huvud. Ett sjukt bra tips som jag fick inatt är att sätta ner foten när alla väggarna runt omkring dig snurrar. Hallå! Varför har ingen sagt det till mig förut?!

Idag bestämde jag mig från att jobba hemifrån iallafall, så jag har kollat alla anteckningar och sånt där och läst igenom det som det har gåtts igenom på föreläsningen idag. Visst, det är verkligen jättedåligt av mig att missa och verkligen skolka typ, men idag var liksom ingen dag som jag ville träffa människor på. Det är illa nog att vi ska åka till Trollhättan senare för ett möte på typ en halvtimma liksom. Jag hade helst bara haft en sängliggande dag idag.. Menmen, inte mycket att göra åt.

Nu ska jag ta och göra mig lite frukost. :)
Puss på er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0