Topp 10 bästa saker idag

Bästa sakerna med den här dagen:

- Jag träffade Jeanette i typ tjugo minuter.
- Jag städade hela lägenheten. Sjukt vad det behövdes.
- Jag har fått vara ensam hela dagen och bara tagit hand om mig själv.
- Jag har pluggat lite. Ytterst lite, men ändå.
- Jag har ringt och grattat farmor på födelsedagen, vet inte hur mycket hon fyller men det är någonstans mellan 78 och 140 skulle jag gissa på.
- Jag har lagat en rätt god köttfärsgratäng, LCHF-recept naturligtvis. Yes, jag har hållt det hittills i två dagar! 
- Jag har pratat i telefon med Malin och gråtit lite.
- Jag har pratat med mamma, vi har inte träffats på snart sex veckor och jag längtar ihjäl mig efter henne.
- Jag har gått en promenad.
- Svante kommer snart hit. Då ska vi dränka våra sorger tillsammans och bara vara allmänt tragiska och bittra. Sånt behövs också minnsann.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0