Uppdatering av bilder

Eftersom jag bloggat sjukt dåligt de senaste så tänkte jag ge er en liten uppdatering av vad som hänt, i form av lite bilder. Bilderna är tagna med min iPhone så kvalitén är ungefär lika bra som, ja, jag vet inte vad..





För ett par veckor sedan spelade vi Bingolotto hemma hos Björn. Björn, Svante, Plutten och jag på bilden. Josefine är fotograf.



Vi åt glass. Med strössel. Bra skit. <3



Korv med "bröd" enligt LCHF. Faktiskt rätt  gott. Det är alltså korv inlindat i salladsblad och beasås på.



En kväll åkte jag taxi. Jag satt fram och det här var en klistermärke som satt fram på airbagen. "Du åker med bil", står det. Shit, vad jag skrattade. Trollhättans taxichaffisar räknar tydligen med att ha skitfulla passagerare som inte ens förstår att de åker bil....



En frukost enligt LCHF, lite ost och skinka. Minimackor gjorda på LCHF vis, innehåller bara ägg och philadelfiaost och smakar faktiskt helt okej. :)



En dagens outfit bild, från ett par veckor sedan. Hahaha. Dagens outfit är såå inte jag. Det finns ingen gång som jag känner mig så ovetande och dum som när brudarna i skolan diskuterar den nya kollektionen från något märke. Eller när något typ dör för att de sett en ny väska som är sååååå underbar. Då känner jag helst av allt att jag vill försvinna ner genom jorden.



Vi har fått våra nya  åvvar, detta är Björn och råkar av någon anledning vara den enda jag har bild på. Grymt snygg!!



Jag chattade med en gammal kompis. Jag tyckte det var lite kul.



En helt vanlig föreläsning. Hihi. Josefine har hittat ett nytt spel till telefonen, där hon bakar kakor på ett café. Hihi. Hon är typ helt fast. Skitroligt!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0