Me, me, meeeee.

Jag har haft en mycket arbetssam dag, sminkat mig, lockat håret och lite sånt där. Totalt misslyckat faktiskt, men jag kände mig lite söt förut så jag ställde mig för att ta lite egopics. Så här illa blev det.

Men förhoppningsvis kan detta göra er lite glada.... Skadeglädje är ju den enda sanna glädjen!



Först tänkte jag spela lite söt, men då blev det bara suddigt.


Sen försökte jag mig på att le, men då trillade jag nästan ur bild.



En pussbild? Inte konstigt att jag aldrig får pussas... ;)



Och så det här avslutet på bildserien. Jag är en seriös människa. Oh ja. En vacker sådan. För skönheten kommer inifrån, säger de som är fula. Alltså jag.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0